خانوما فرنی سیب چجوری درست کنم ؟

۱ پاسخ

من پودر بادوم و ارد برنج رو با چند تا تیکه کوچیک از سیب درختی میزارم بگزن یکم که فرنیم غلیظ تر شد با گوشت کوب سیبارو له میکنم و یه موچووولو نبات نیندازم ک مزه بگیره و به اندازه مورد نظر که غلیظ شد از رو گاز برمیدارم

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان آوا 🌸🫶 مامان آوا 🌸🫶 ۱۲ ماهگی
مامان محمد رضا مامان محمد رضا ۱۵ ماهگی
مامان ریسان مامان ریسان ۱۲ ماهگی