خانوما فرنی با موز و سیب چطوری درست کنم؟

۵ پاسخ

فرنیو جدا درس کن سیبم بخار پز کن له کن موزم از اونور له کنو همه رو قاطی کن بعدم اگه دیدی خیلی سفته با یکم شیر رقیقش کن

سلام عزیزم من تازه داخل روبیکا گروه زدم اگه خواستی پیام بده تا اونجا سوالامونوبپرسیم واز تجربه همدیگه استفاده کنیم
Sadat8_3
بنظرم اونجا چت. کردن بهتره

فرنی رو جدا درست کن آماده که شد موز رو با چنگال له کن بهش اضافه کن، سیب رو هم اگه می خوای اضافه کنی پوست کن بپز مثل موز به فرنی اضافه کن

فرنی رو ک اماده کردی موز رو له کن و بهش اضافه کن اگرم سیب اضافه میکنی یکم بخار پز کن نرم شه

سیب ابپز کن بعد پوره کن‌با موز فرنیت ک اماده شد بش اضاف کن

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۱۶ ماهگی
مامان anya🫀 مامان anya🫀 ۱۵ ماهگی