چجوری فرنی درست کنم سیب هم قاطیش کنم؟؟

۲ پاسخ

اول فرنی درست کن بعدش چندتیکه سیب درختی رنده کن ۵دق اخر ک خاسی برداری بهش اضافه کن بعدشم میکس کن بهش بده
یاهم میتونی جدا سیب ابپز یا بخارپز کنی و ب فرنی اضافه کنی

سیب رنده کن
فرنی درست کن زیرش خاموش کن از جوش ک افتاد شیر بهش اضاف کن بعدش هم سیب

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۷ ماهگی
مامان کوچولو🐣❤️ مامان کوچولو🐣❤️ ۱ سالگی