۲ پاسخ

نصف قاشق ارد با نصف لیوان اب سرد میذاری بپزه تا غلیظ شه
بعد با شیر خشکی که جدا اماده کردی یا شیر خودت طعم دار میکنی(شکر و نبات و ... ممنوعه )
الانم ندیا خییییلی زوده از پنج شیش ماهگی
بعد کم کم با موز و سیب پخته و هویج پخته و .... میتونی طعم جدیید بدی
اگه بچه خوش غذا میخوای خرما و شیره و.... هم نزن

من برا بچه هام یه قاشق غذا خوری با نصف لیوان اب با یه تیکه نبات کوچیک میزاشتم رو شعله کم تا کم کم غلیظ بشه مثل فرنی

سوال های مرتبط

مامان رُزا🥹❤️🕊️ مامان رُزا🥹❤️🕊️ ۱۱ ماهگی
مامان پسرِ مامی💙 مامان پسرِ مامی💙 ۱۰ ماهگی
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۱۳ ماهگی