۹ پاسخ

عزیزم مال پس منم دکتر جدا کرد انقد جیغ زد بچه
خون اومد حتی متورم شد ولی روغن حیوانی زدم دو روزه زخمش خوب شد
اگه داشتی با روغن حیوانی چربش کن خوب میشه

ميبردي دكتر بهتر بود

منکه یبار باز کردم بازم چسبید با اینکه هر بار چربش میکردم دیگه بیخیال شدم بزرگ بشه درست میشه

چند وقتگیش ختنه کردی؟

چون دردداره نمیزاره،،، اول که پوشکوبازمیکنی ی ذره عقب بده زایلاژل بزن بزارکمی بی حس بشه بعدچنددقیقه خوب بکش عقب پمادبزن،،، عفونت نداره؟

خودت جداش کردی یا دکتر؟

اره جدا شده قشنگ بکشش عقب پماد ویتامین آد بزن

انگشت شصت و اشارت رو وازلین بزت، یک لحظه چرب میشه، تا بک ماه هر دفعه عوض میکنی چرب کن، موقغ شستن فقط با اب خالی بشور

اره جداشده دستتو وازلینی کن همینکه دادی عقب زود بزن

سوال های مرتبط