عسل بزن آب رواتیش
اگه دسترسی به دارو خانه داری برو داروی آفت بخر سریع خوب میشه ...نزنی چند روز بچه اذیت میشه
اگه بلده قرقره کنه دهانشویه پرسیکا بگیر تو نصف استکان آب بیست قطره بریز بگیره دهنش 30 ثانیه نگه داره خیلی زود خوب میکنه منم خیلی آفت میزنم سری قبل از ته حلقم رو زبون زده بود وای اشکم درمیومد حتی آب نمیتونستم بخورم هرچیم زدم فایده نداشت این بدادم رسید
از داروخانه قطره نیستاتین بخر بده بهش خوب میکنه ، من از همین میخرم برا پسرم
ابنمک قرقره کنه دوروزه خوب میکنه . البته روزی ۳ . ۴ بار بده قرقره کنه . اب روی اتیشه من خودمو پسرم افت زدنی اونکارو میکنیم . البته اگه تحمل سوزش داره نمک با انگشتت بزن رو افت چن ثانیه سوزش داره بعدش درست میشه نمک خاصیت ضد التهابی داره . زود خوبش میکنه
قطره پریسیکا منتها من بره خودم ادتفاده کردم خیلی خوبع از داروخونه بپرس نباید قورت بده بچت اگ خریدی بچگون رو پنبه بگیر دهنش بیست تانیه ممکن گریه کنه ولی خوب میکنه روزی سه چهار بار بزنه مواظب باش قورت نده چون بچس گفتم پنبه وگرنه میشه روش چکوند درد میکنه ولی خوبه
رب انار شیرین اگه داری بهش بده ، به عنوان خوراکی، زود خوبش میکته، شربت دیفن هم خوبه
قطره نیستاتین سریع خوبش میکنه
ببرش دکتر من خودم افت زد دهنم رفتم دکتر دو تا دارو قاطی کرد برام دو سه روز حالم خیلی بد بود
فقط قطره نیستادین وببرش پیش متخصص پسر من اینجور شد بستری شد
کشک زرد تیره درست کن بده بخوره خوبه
از داروخونه یه دارو هست بنفشه ولی اسمشو یادم رفته، شب تا صبح اوکی میشه.
دختر منم دوروزه دهنش مث برف شده
از داردخانه پرسیدم قطره نیساتین داد..فعلا یکم بهتر شده
دیفین هیدرامین بزن به افت
چیزهای ترش خوبه مثل ابلیمو رب انار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.