۵ پاسخ

من ۵روز تاخیر ۳روز پیش تست زدم منفی راحت شدم تنبلی دارم نمیدونم بخاطر اونه یا شیردهی

چطوری هم زدی فرزند داری هم چرخه پریودیت وارد کردی؟

چشم و دلت روشن😂

کدوم قسمت گهواره پریودی رو ثبت میکنید؟

روشت چی بوده

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان معجزه وهدیه خدا مامان معجزه وهدیه خدا ۵ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱ سالگی
مامان پسری🩵👼🏻 مامان پسری🩵👼🏻 ۱۳ ماهگی
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۸ ماهگی
مامان بَشِه❤️ مامان بَشِه❤️ ۱۶ ماهگی
مامان 𝐻𝒶𝓀𝒶𝓃👣🩵 مامان 𝐻𝒶𝓀𝒶𝓃👣🩵 ۱۶ ماهگی