۶ پاسخ

دیگه کاری که شده عیب نداره جمعش کن پودر شو تو یه قوطی در بسته میتونی استفاده ش کنی

خوبت شد راه پسرت بود ک نزاشتی خرابش کنه😆😅😅

وای پسر من تا الان دوتا پنکیک و دوتا رژ گونه منو اینجوری کرده رژ لب و کنده سرشو خط چشم هارو بس که باز میکنه سر دو روز خشک میشن تازه شوهرم میگه عیب نداره بچه است 😩💔

جمع کن پودرش کن بریز ظرف در بسته استفاده کن

فدای سرت

اینجاست که باید خوند ای داد بر منننن

سوال های مرتبط