دیگه کاری که شده عیب نداره جمعش کن پودر شو تو یه قوطی در بسته میتونی استفاده ش کنی
خوبت شد راه پسرت بود ک نزاشتی خرابش کنه😆😅😅
وای پسر من تا الان دوتا پنکیک و دوتا رژ گونه منو اینجوری کرده رژ لب و کنده سرشو خط چشم هارو بس که باز میکنه سر دو روز خشک میشن تازه شوهرم میگه عیب نداره بچه است 😩💔
جمع کن پودرش کن بریز ظرف در بسته استفاده کن
فدای سرت
اینجاست که باید خوند ای داد بر منننن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.