ولی الان شروع کردم فرنی روزی 4قاشق بهش میدم چون رفلاکس داشت دکتر گفت زود شروع کن
آره ببلاک میسازه فقط مزه اش به تلخی میخوره
اینجا فقط نان کامفورت گیرنمیاد من آمدم نام دوگرفنم اینم بهش نمیسازه دل دردمیشه نق میکنه مجبور شدم ببلاک کامفورت بگیرم که یه طمع خاصی داره
نان دو من پریشب گرفتم
ااا چرا گیر نیاد🫠 همین امشب دخترعموم برای بچش گرفت که🙃
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.