۵ پاسخ

ولی الان شروع کردم فرنی روزی 4قاشق بهش میدم چون رفلاکس داشت دکتر گفت زود شروع کن

آره ببلاک میسازه فقط مزه اش به تلخی میخوره

اینجا فقط نان کامفورت گیرنمیاد من آمدم نام دوگرفنم اینم بهش نمیسازه دل دردمیشه نق می‌کنه مجبور شدم ببلاک کامفورت بگیرم که یه طمع خاصی داره

نان دو من پریشب گرفتم

ااا چرا گیر نیاد🫠 همین امشب دخترعموم برای بچش گرفت که🙃

سوال های مرتبط