مامانا شیرخشک نان ۲ رو از کی باید بدیم؟

۵ پاسخ

واکسن شش ماه که زدی شروع کن❤️

بعد از واکسن ۶ ماهگی

از۷ماه
تا۶باید ۱بخورن

۶ ماه و یک روز به بعد

از ۶ماهگی به بعد

سوال های مرتبط

مامان نیکا🧚‍♀️ مامان نیکا🧚‍♀️ ۱ سالگی
مامان 𝓶𝓪𝓱𝓵𝓲𝓷🧸 مامان 𝓶𝓪𝓱𝓵𝓲𝓷🧸 ۱۱ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۴ ماهگی