۷ پاسخ

اپتامیل یا ببلاک

اپتامیل میدم

من تروویتال میدم

من اپتامیل میدم رازی ام ۱ ماهه

اپتامیل و تروویتال

نان خوب وزن میده
ولی یکم سنگینه ممکنه باعث یبوست بشه , البته برا بعضی بچه ها سازگارتره و یبوست نمیاره ولی خوب وزن میده

من آپتامیل پرونوترا میدم بنظرم بدک نیست..
البته پسرم خیلی کم شیر میخوره

سوال های مرتبط