اپتامیل یا ببلاک
اپتامیل میدم
من تروویتال میدم
من اپتامیل میدم رازی ام ۱ ماهه
اپتامیل و تروویتال
نان خوب وزن میده
ولی یکم سنگینه ممکنه باعث یبوست بشه , البته برا بعضی بچه ها سازگارتره و یبوست نمیاره ولی خوب وزن میده
من آپتامیل پرونوترا میدم بنظرم بدک نیست..
البته پسرم خیلی کم شیر میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.