انشالله بسلامتی گلم❤️خداپشت و پناهتون باشه🙏🏻منم شنبه سزارین میشم۶صبح
بسلامتی
من یادمه با خودم میگفتم استرس نداره که راحت واسه خودم میخوابم و صبح پامیشم میرم بیمارستان
ولی واااای عجب شبی بود مگه صبح میشد
ساعت نگاه میکردم مثلا چهار و ربع بود بعد به عاااالمه میخوابیدم بیدار میشدم باز نگاه میکردم میدیدم پنج دقیقه گذشته🫥
بسلامتی عزیزه دلم توروخدا برا منم دعا کن بتونم سزارین کنم
ای جانم به سلامتی و راحتی زایمان کنی مبارکتون باشه
چرا 5صبح 😐
استرس طبيعيه عزيزم
انشالله سالم و با دل خوش بغل بگيري
دعا كن واسه ماها هم كه بچه هامون سالم بدنيا بيان لطفا
سزارینی؟
عزیزممم از خدا میخوام زایمانت راحت باشه
و نی نی رو صحیح و سلامت بغل بگیری🤍
اي جان
انشالله به سلامتي زايمان ميكني و نيني رو سالم بغل كني عزيزم😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.