مامانا من ۵ صبح زایمانمه و از استرس خوابم نمیبره🥺

۹ پاسخ

انشالله بسلامتی گلم❤️خداپشت و پناهتون باشه🙏🏻منم شنبه سزارین میشم۶صبح

بسلامتی
من یادمه با خودم میگفتم استرس نداره که راحت واسه خودم میخوابم و صبح پامیشم میرم بیمارستان
ولی واااای عجب شبی بود مگه صبح میشد
ساعت نگاه میکردم مثلا چهار و ربع بود بعد به عاااالمه میخوابیدم بیدار میشدم باز نگاه میکردم میدیدم پنج دقیقه گذشته🫥

بسلامتی عزیزه دلم توروخدا برا منم دعا کن بتونم سزارین کنم

ای جانم به سلامتی و راحتی زایمان کنی مبارکتون باشه

چرا 5صبح 😐
استرس طبيعيه عزيزم
انشالله سالم و با دل خوش بغل بگيري

دعا كن واسه ماها هم كه بچه هامون سالم بدنيا بيان لطفا

سزارینی؟

عزیزممم از خدا میخوام زایمانت راحت باشه
و نی نی رو صحیح و سلامت بغل بگیری🤍

اي جان
انشالله به سلامتي زايمان ميكني و نيني رو سالم بغل كني عزيزم😍

سوال های مرتبط