چقدر یجوری شدم
کلمه زاییدم یجوریه😑😑
وای خدا😖۶روزه زایمان کردم هنوز از درد بیچاره ام
بسلامت
مبارکه گلم
چشمتون روشن .حالا چرا زود به دنیا اومد؟ وزنش چطور بود؟منم هم هفته ی شمام 😮💨
وزن بچه ات چنده گلم. طبیعی بودی
مبارک عزیزم ۳۶هفته شش روز ریه ابنا تشکیل میشه؟من به دکترم گفتم ۳۷هفته چند روز بچه ب دنیا بیاد کفت ۳۸بشه بهتره
بسلامتی دستگاه نرفت
عزیزم مبارک باشه.بچه مشکلی نداره ؟
امیدوارم وزنش خوب باشه 🥲
چشم و دلت روشن عزیزم 😍
مبارکه ابجی قدمش خیر باشه
مبارکه به سلامتی نی نی که انشالله تو دستگاه نرفت؟
مبارکه عزیزم😍
ای جانم عزیزم مبارکه زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه ایشالا
مبارک باشه
مبارکه😍😍😍قدم نورسیده مبارکه
بسلامتی طبیعی یا سزارین ؟
بسلامتی گلم😍
مبارک باشه عزیزم🌸بسلامتی
بسلامتی عزیزدلم واسه ماهم دعا کن زود بزاییم و نی نی هامونو سالم بغل بگیریم
بسلامتی محتاج دعا
وای چقدر خوشحال شدم قدمش نیک خواهر 😍
برامنم دعاکن سر وقتش جوجهامو بسلامتی بغل بگیرم
مبارک بااشه
خوشبحالت براماهم دعاکن زایمان کنیم سخت این روزای اخر
بسلامتی عزیزم😍
نی نی چطوره مشکلی نداره زود زایمان کردی؟
مبارک باشه ب سلامتی انشالله🙏 🌸🌸طبیعی یا سزارین؟؟
بسلامتی عزیزم مبارک باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.