منم زاییدم.۳۶ هفته و ۶ روز

تصویر
۲۸ پاسخ

چقدر یجوری شدم
کلمه زاییدم یجوریه😑😑

وای خدا😖۶روزه زایمان کردم هنوز از درد بیچاره ام

بسلامت

مبارکه گلم

چشمتون روشن .حالا چرا زود به دنیا اومد؟ وزنش چطور بود؟منم هم هفته ی شمام 😮‍💨

وزن بچه ات چنده گلم. طبیعی بودی

مبارک عزیزم ۳۶هفته شش روز ریه ابنا تشکیل میشه؟من به دکترم گفتم ۳۷هفته چند روز بچه ب دنیا بیاد کفت ۳۸بشه بهتره

بسلامتی دستگاه نرفت

عزیزم مبارک باشه.بچه مشکلی نداره ؟

امیدوارم وزنش خوب باشه 🥲

چشم و دلت روشن عزیزم 😍

مبارکه ابجی قدمش خیر باشه

مبارکه به سلامتی نی نی که انشالله تو دستگاه نرفت؟

مبارکه عزیزم😍

ای جانم عزیزم مبارکه زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه ایشالا

مبارک باشه

مبارکه😍😍😍قدم نو‌رسیده مبارکه

بسلامتی طبیعی یا سزارین ؟

بسلامتی گلم😍

مبارک باشه عزیزم🌸بسلامتی

بسلامتی عزیزدلم واسه ماهم دعا کن زود بزاییم و نی نی هامونو سالم بغل بگیریم

بسلامتی محتاج دعا

وای چقدر خوشحال شدم قدمش نیک خواهر 😍
برامنم دعاکن سر وقتش جوجهامو بسلامتی بغل بگیرم

مبارک بااشه
خوشبحالت براماهم دعاکن زایمان کنیم سخت این روزای اخر

بسلامتی عزیزم😍

نی نی چطوره مشکلی نداره زود زایمان کردی؟

مبارک باشه ب سلامتی انشالله🙏 🌸🌸طبیعی یا سزارین؟؟

بسلامتی عزیزم مبارک باشه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۴ ماهگی
مامان دخترام 😍 مامان دخترام 😍 ۹ ماهگی
مامان ژاکلین 🩷☃️🧿 مامان ژاکلین 🩷☃️🧿 ۵ ماهگی