اخیش منم ۳۷ هفته و ۵ روز زاییدم

۴ پاسخ

مبارکه نی نی تون نرفت که دستگاه

سلام مبارک باشه قدمش پر برکت منم امروز زایمان دارم اصلا نمیتونم بخوابم ساعت 11زایمانمه . عزیزم منم توی 37هفته و چهار روزم س زارین میشم. شما راحت بودی نی نی نیاز به دستگاه نداشت .؟؟؟؟

مبارکه ❤❤

مبارک باشه عزیزم قدمش خیر ♥♥🧿

سوال های مرتبط

مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترام 😍 مامان دخترام 😍 ۹ ماهگی
مامان محمد و ماهان مامان محمد و ماهان ۲ ماهگی
مامان nine🍼🐣 مامان nine🍼🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان نگارین زهرا مامان نگارین زهرا ۵ ماهگی
مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 ۴ ماهگی