مبارکه نی نی تون نرفت که دستگاه
سلام مبارک باشه قدمش پر برکت منم امروز زایمان دارم اصلا نمیتونم بخوابم ساعت 11زایمانمه . عزیزم منم توی 37هفته و چهار روزم س زارین میشم. شما راحت بودی نی نی نیاز به دستگاه نداشت .؟؟؟؟
مبارکه ❤❤
مبارک باشه عزیزم قدمش خیر ♥♥🧿
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.