خانما الان هزینه دستگاه ایودی چنده؟؟

۵ پاسخ

بستگی داره من پسرم ۴ماهش بود رفتم ماما خصوصی مطب داشت گفت ۴تومن ۵ساله
بعد رفتم یه ماما توی درمانگاه کارش عالیه خواهرم پیشش گذاشت ..منمرفتم پیشش با وسایل.ویزیت و آزمایش خون چون پریود نمیشدم گفت باید آزمایش بدی باردارنباشی ..کلا با اینا ۱تومن نشدن ..کارشم خوبه الان ۱۸ماه گذاشتمش و خیلی راضیم

پرسیدم تقریبا دومیلیون ونیم تاسه

من ازدکترم پرسیدم گفت دوونیم

۵یا۶ملیون

سمت ما ۴ ملیون

سوال های مرتبط