۴ پاسخ

دوشاخه ای چی

جدی نمیشه؟

وایی یعنی تا زندن باید قرص و آمپول بزنن و بخورن

نه نمیزارن

سوال های مرتبط

مامان 🐣🧚‍♀️ مامان 🐣🧚‍♀️ ۲ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۳ سالگی