۶ پاسخ

آره بادوم عالیه

اگه مواد سوپ رو جدا جدا دادی سوپ درست کن با مرغ

با نشاسته و شیر درست کن براش خیلی خوبه . فقط ببین نشاسته مجاز باشه برای ماهش
بادوم خودش الرژنه ممکنه التهاب ایجاد کنه

بادوم خیلی خوبه واسه گلو درد نرم میکنه
درست کن براش

نه فرنی ساده بده.برای گلوشم بهتره

سلام قشنگم❤️
توی برنامه (بله )
گروه داریم دوست داشتی عضو شی بهم پیام بده❤️
من اینجام : @fafawabs

سوال های مرتبط

مامان آرتین مامان آرتین ۱۵ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان ۱۴ ماهگی
مامان اراد مامان اراد ۸ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی