اینهمه غذای مفید. سوپ با جو پرک، سوپ با برنج، حریره بادوم، حریره نارگیل، پوره هویج، پوره سیب، پوره کدوسبز، پوره سیب زمینی
ازینا بده به بچه، نون و چای رو ادم بزرگم نمیخوره خداییش
منم فرنی زیاد دادم دکتر دخترم گفت هویچ پوره کن سیبزمینی پوره کن و کدو پوره کن. کته نرم بده. لعاب برنج بده. سیب رنده کن بپز. گلابی بپز بده.
چایی خاصیتی نداره ک هیچ بدتر کافیئن داره خوابشم مختل میکنه
نه توی شیر تیلیت کن شیر یکم گرم کن تا حدی ک دست نسوزه
نون تست من میدم خودش میخوره
چه همه جبهه گرفتنن منم دیدم میدن
چای نده کوتاهی قد هم میاره
نه عزیزم چایی نمیشه
نون و چایی
چه ترکیب سمی😐😐😐😐😐
نون تو چایی😐😐
اخه ارزش غذایی نداره
بدی چی بشه؟!
تو اب قلمنون تلیت کن یا ابگوشت
جونم این همه مواد غذایی مفید ما بچه هامون دوسال ب بالا چای میدیم همین الانشم بزرگترن چای نمیخورن
چرا نون و چایی آخه
اخه فایده اس چیه؟
چایی کم خونی میاره همینجور
نون هم پر از کربوهیدرات فایده داره؟
حداقل حریره بادومی فرنی سوپی
چرا چای حداقل شیر
عزیزم گروه ایده غذای کوچولوهامون دارم مایل بودی ایدی ایتا یا روبیکا بفرست عضوت کنم
چای نه زوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.