اره دکتر بچه ها گفت میتونم تیلیت کنم بدم بخورن منم میدم یه ماهی میشه
من امروز نون سنگک دادم دستش خیلی خوب بود اصلا نتونست بکنه خیالم راحت بود
البته دندون نداره هنوز
من امروز دادم😬یکمی میترسیم البته،پسر من دندون داره با دندون جلوش میکند میخورد ولی خیلی باید مواظب باشی چون کلا نون یکمی خطر خفگی داره دور از جون
من یبار دادم
مامانم امروز دا دست پسرم دوس داشت میزارشت دهنش من گرفتمش گفتم میره تو گلوش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.