خانما وزن بچه ۱۳۳۰
تو هفته من خوبه؟

۸ پاسخ

هفته 29 وزنش1300نرمال

اینقدر دنبال تپلی بودن بچه نباشید
زایمان سخت میشه
فقط سالم باشه بعدازاون با شیر خودت آن شاالله میشه یک پهلوون
من بینوا تهوع دارم و در هفته ۲۷وزن بچه ۶۵۰گرم

چی چی عالیه من تو ۳۰ هفته ۱۶۰۰ بود گفت کمه لیدی میل داد

عالیه

آره عزیزم خیلی خوبه

عالیه

اره عالیه

عالییی عااالیی همینجوری ادامه بده👍

سوال های مرتبط

مامان کایان مامان کایان ۱۰ ماهگی
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان گندم جان مامان گندم جان ۲ ماهگی