۴ پاسخ

اره خوبه

خوبه هر هفته 200 تا 300 گرم وزن میگیره

.من ۲۹هفته رفتم ۱۴۰۰بود

عزیزم خوبه ولی یکم بیشتر به خودت برس
حبوبات و تخم مرغ و مغزیجات و گوشت و حلیم بخور

سوال های مرتبط

مامان قند 🩷🧚🏻‍♀️ مامان قند 🩷🧚🏻‍♀️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فنچ🐣🩷🩷🩷🩷 مامان فنچ🐣🩷🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌ونهم بارداری