سلام بچهای هم هفته من شمام تواین هفته ها درد پریودی دارین؟

۱۱ پاسخ

من از الان دارم کمرم میگیره ول میکنه شکمم میگیره ول میکنه با راه رفتن و دراز کشیدن اوکی میشه اینا ماهدرده همون انقباضات کاذب

مگه از 37 هفته ام درد پریودی میگیرن

اره
کم ولی

اره دارم .

اره دقیقا

آره بعضی وقتا

هر دردی بگی دارم سردرد بدن درد خستگی کوفتگی درد پریودی دندون درد احساس ناتوانی ترس از زایمان خلاصه دارم میمیرم

آره من هم دارم

آره منم همینطورم

آره شدیدا...

اره‌واقعا😩

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۲ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی