شمام دل درد پریودی دارید هم هفته من

۳ پاسخ

منم تازگی گرفتم البته خیلی کم و ب ندرت هستش نمیدونم دلیلش چیه

باید امپول یا شیاف میداد دکترتون، دل درد پریودی نشونه باز شدن دهانه رحمه

فراوون.
گاهی حتی شدیدتر که‌میگم‌الانه برم‌زایشگاه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان هدیه خدا 😍🥰 مامان هدیه خدا 😍🥰 ۹ ماهگی
مامان مهدی یار جان💙 مامان مهدی یار جان💙 ۴ ماهگی