چند هفته باید برم آنومالی؟

۷ پاسخ

من۱۷هفته و ۴روز رفتم

18هفته ولی زمان دقیقش دکترت بهت نوبت میده

من ک ۱۷هفته ۶ روز،رفتم

۱۸ هفته و ۳ یا ۴ روز

دکترت تشخیص میده... تقریبا هفته هفده الی هجده هفته میفرستن آنومالی

از ۱۸ تا ۲۲ هفته

۱۸ هفته کامل

سوال های مرتبط

مامان آقاتیام🤍 مامان آقاتیام🤍 ۵ ماهگی
مامان سوگل مامان سوگل روزهای ابتدایی تولد
مامان مرسانا مامان مرسانا ۵ ماهگی
مامان لیانا جون مامان لیانا جون ۷ ماهگی
مامان ثمین💜💞❤متین🩵 مامان ثمین💜💞❤متین🩵 ۵ ماهگی
مامان Meylan مامان Meylan هفته هجدهم بارداری
مامان مانا🩷 مامان مانا🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان یاشار مامان یاشار هفته شانزدهم بارداری
مامان ملینا♥️👼🏻 مامان ملینا♥️👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی کوچولو 🫄 مامان نی نی کوچولو 🫄 ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۶ ماهگی
مامان دلوین خانوم مامان دلوین خانوم ۲ ماهگی
مامان معید مامان معید هفته سی‌وششم بارداری