سلام مادرا
انومالی چند هفته باید برم

۷ پاسخ

هجده هفته و دو روز بهترین وقت

برامن آزمایش نوشته

دکتر من گفته ۱۷ هفته و س روز برم ولی من صبر میکنم ۱۸ هفته و دو روز برم

آزمایش انومالی برامن گف

من 17هفته رفتم .سونو انومالی دقیق نبود گفت 18هفته بیا.18هفته کامل بهتر

آخه دکترم گفت پونزده هفته برم

از دکترتون بپرسید چون باید براتون بنویسه

سوال های مرتبط

مامان سوگل مامان سوگل روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوچولو 🫄 مامان نی نی کوچولو 🫄 ۲ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آقاتیام🤍 مامان آقاتیام🤍 ۵ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته پانزدهم بارداری
مامان ویهان 🤍 رایان مامان ویهان 🤍 رایان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مرسانا مامان مرسانا ۵ ماهگی
مامان لیانا جون مامان لیانا جون ۷ ماهگی