سلام ببخشید انومالی باید چند هفته برم

۸ پاسخ

دکترت باید بگه خودسر ک نمیشه بری

۱۸ هفته به بعد

واسه من ۱۸ هفته و ۲روز

18هفته تا22هفته

بین ۱۸ تا ۲۰

۱۸ تا ۲۲ هفته

بهترین تایمش ۱۸ هفتس چرا عجله داری

۱۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان سوگل مامان سوگل روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوچولو 🫄 مامان نی نی کوچولو 🫄 ۲ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آقاتیام🤍 مامان آقاتیام🤍 ۵ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته پانزدهم بارداری