من دوس دادم بزارم ثنا یا سلین
مهناخیلی دلم میخواداین اسم براش بزارم😭😭😭😭
امافعلانمیشه چون ذخیره تخمدان ضعیف هست
ان شاالله دختر بیارم میذارمش نورا✨
پناه میزارم اسمشو
لیانا
ماهلین
خیلی قشنگن اسماشون من اگر خدا بده. نورا آیلین. نلیماه. نلا چون. پناه داریم تو خانواده. همسرم میگه نفس قشنگه بگم نفس بابا 😂
پناه قشنگتره
دلینا
پناه
من ک شوهرم عاشق اسم پناه خودم خیلی دوستش دارم
گندم قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.