۱۱ پاسخ

من دوس دادم بزارم ثنا یا سلین

مهناخیلی دلم میخواداین اسم براش بزارم😭😭😭😭
امافعلانمیشه چون ذخیره تخمدان ضعیف هست

ان شاالله دختر بیارم میذارمش نورا✨

پناه میزارم اسمشو

لیانا

ماهلین

خیلی قشنگن اسماشون من اگر خدا بده. نورا آیلین. نلیماه. نلا چون. پناه داریم تو خانواده. همسرم میگه نفس قشنگه بگم نفس بابا 😂

پناه قشنگتره

دلینا
پناه

من ک شوهرم عاشق اسم پناه خودم خیلی دوستش دارم

گندم قشنگه

سوال های مرتبط

زینب سادات زینب سادات قصد بارداری