یا لیام یا تیام ولی باز سعی میکنم یه چیزی باشه که به اسم دخترم پناه هم بیاد
من خودم اسم کامیار و کوهیار انتخاب کردم
بنظرتون کدومش قشنگ تره؟؟؟؟
سامیار
امیرحسین
من گل پسر دارم اسمشم آیهانه خیلی از معنیش خوشم اومد کلا چون با ماه رابطه معنوی دارم
اسم پسرم بردیاس اگه دختر دار شدم باران
اگه پسر دار شدم برسام
ارسلان
نیهاد ویهان
حسین♥️
آیهان یا ویهان
امیرحسین امیرعلی
علی اما پسرم میگه داداشم اسمش مراد بزار😂
پسر بزرگم زکریا هست ان شاالله خدا قسمت کنه میزارم آریا
هیراد😍
کیانوش اسم پسرمه
ولی اگه روزی دوباره مادر شدم
کوروش، کیارش
مهرشاد
کیان
سام
سورنا
سیروان
من سه تا گزینه دارم : آرین ، رادوین ، پارسا
یاسین یا یونس
ایلیار❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.