خانما سونو واژینال برای چی خوبه و هزینش چنده🤔🤔🤔

۴ پاسخ

من دکتر خودم انجام میده ۳۵۰ تومن

هزینش هم بستگی ب جایی ک میری داره تو مطبی ک من میرفتم ۵۰۰ بود
جای دیگه میرفتم ۱۲۰۰

دقیق تر از شکمیه داخل رو کامل بررسی میکنن

بدون بیمه حدودا ۱ و‌خورده ایی
دقتش بالا تره شکمیه

سوال های مرتبط

مامان ما🌛ان مامان ما🌛ان هفته بیست‌وهشتم بارداری
彡❣   ‌بهار ★ 彡❣ ‌بهار ★ قصد بارداری
彡❣   ‌بهار ★ 彡❣ ‌بهار ★ قصد بارداری
مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان امیر سام مامان امیر سام ۱ سالگی