🤔🤔🤔🤔🤔🤔
پوشک نینی

تصویر
۱۱ پاسخ

چون تا آخرین ذره جونشونو میذارن وقتی ول میکنن میرن دیگه همه چی براشون تموم شده

دقیقا بخاطر احساسی بودنشون احساساتشون جریحه دار شده

انقد تحمل میکنیم
انقد تحمل میکنیم
انقد تحمل میکنیمممم
که دیگه صبرمون لبریز میشه و تاقتمون طاق میشه که تو یه دقیقه می‌زنیم زیر همه چی و سرد میشیم میریم ولی بازم سخته خیلی سخت:)

نه از بس که بدی دیدن و چیزی نگفتن یهو صبرش لبریز میشه و میره

چون خیلی تحمل میکنن
وقتی طاقتشون تموم میشه این شکلی میشن…
فرقیم نمیکنه اون فرد کی باشه!

دقیقاااا همینه
یکهو‌ چشماشونو میبندن و قید همه چی رو میزنن

ولی من اینجوری نیستم🙂💔
خیلییییی ها در حقم بد کردن ولی من نمیتونم فراموششون کنم:)))
نمیتونم خوبی هاشونو نادیده بگیرم
هرچقدرم صبرم لبریز بشه🙂

روزت مبارک بهارعزیزم انشالله خاسته هات بشن داشته هات دلبرم😍😘😘😘♥♥

صدرصد 🤌🏻

اهوم

دقیقا👍❤️‍🩹

سوال های مرتبط

彡❣   ‌بهار ★ 彡❣ ‌بهار ★ قصد بارداری
مامان ما🌛ان مامان ما🌛ان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته هجدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرسام مامان امیرسام قصد بارداری