۱۷سیکل چرا علائم پریودی دارم؟🤔🤔🤔🤔

۶ پاسخ

خب تخمک گذاریه اگه سیکلت ۳۰ روزس مث من

تخمکگذاریه
کیت بزن

تخمک گذاریع

چیا؟منکه دیوارهای شکمم گرفتن سفت شدن کمر دردم دارم☹️

تخمک‌گذاریت نیست؟

تخمک گذاری شده آخه شاید

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته هجدهم بارداری
مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته هجدهم بارداری
彡❣   ‌بهار ★ 彡❣ ‌بهار ★ قصد بارداری