خانما خوردن ارده کنجدخوب هست تو بارداری ؟! 🤔🤔🤔🤔🤔🤔

۷ پاسخ

عااااالیه

بعضیا بدنشون واکنش نشون میده حساسن الل خصوص ک‌بارذاری ب مراتب حساسترع

کم بخوری اشکال نداره

چیز گرم کم‌ بخور رعایت کن

من خوردم. با خرما چیزی نشد

مثبت شدی عزیزم یا ن هنوز

نه من ارده بارداری قبلی خوردم لکه بینی افتادم خیلی گرمه

سوال های مرتبط

彡❣   ‌بهار ★ 彡❣ ‌بهار ★ قصد بارداری
彡❣   ‌بهار ★ 彡❣ ‌بهار ★ قصد بارداری
مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی روزهای ابتدایی تولد