بهتر نبود مینوشت واژینال؟؟؟🤔😅😂

تصویر
۷ پاسخ

😂😂😂
ولی من از عقب استفاده میکردم😶🤐🫢

دکتر برامون گفت واژینال باشه ..
بنظرم واژینال بهتر

چنده عزیزم شیافا

خودمونی گفته دیگه😂😂😂

خخخخخ درست شکلشم جلوشه🤣🤣🤣🤣

من دکترم بهم کفت واژینال بزارم تاثیرش بیشتره

فرقی نداره

سوال های مرتبط

مامان کوشولو مامان کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری
彡❣   ‌بهار ★ 彡❣ ‌بهار ★ قصد بارداری