۳ پاسخ

یه ویزیت پیش دکتر ژاله مهربان برو ضرر نداره خیلی مامای خوش برخورد و خوبیه خودش راهنماییت میکنه پیش کی و کجا ای یو ای انجام بدی و هرجایی ام نمیفرسته و من خیلیا رو دیدم که پیشش جواب گرفتن و اون جنسیتی که میخواستن شده

برا ای یو ای ازپزشک ارولوژی همسرت بپرس دقیق جواب میده

شرایط اسپرم که خوبه اگر خودت مشکل نداری سعی کنید طبیعی باردار بشین . ژل رویال بخورید باعث تقویت باروری میشه روزی یک هویج خام شوهرت بخوره

سوال های مرتبط