اول دارو بت میدن از سوم پریودی تا چن روز میخوری
بعد آمپول سینال اف میدن سه روز میزنی پشت سر هم
بعد12یا13 سیکل میری سونو واژینال چک کنه فولیکول خوبی داری یا ن
بعد دکتر تایید کرد فولیکول خوب داری شب میری آمپول آزاد سازی میزنی
فرداش میری اول از همسرت نمونه اسپرم میگیرن تقویت میکنن
بعد دکتر از طریق واژن اسپرم تقویت شده ب نزدیک تخمدان تزریق میکنه
هیچی از هنسرت اسپرم میگیرن و به وقت تخمک گذاری داخل رحمت تزریق میکنن.عین معاینه هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.