۲ پاسخ

سوال من هم هست 💚

عزیزم من از روز اول پریودی رفتم دکتر برام روزی دوتا سینال ۷۵ زدم تا روز ۱۱ سیکل ۸ تا فولیکول ۲۰ بالا داشتم همون روز دوتا آمپول آزادسازی زدم فرداش شوهرم رفت آزمایشگاه نمونه اسپرم داد شستشو دادن و تقویت کردن و با دستگاه اسپرم رو بردم مطب اونجا مثل معاینه برام اسپرم رو با سورنگ مخصوص تزریق کردن داخل رحم بیست دقیقه استراحت کردم و بعدش اومدم خونه بعد چهار ده روز فهمیدم باردارم ولی پوچ بود و سقط شد

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
مامان پسته کوچولو🥰🥰 مامان پسته کوچولو🥰🥰 هفته یازدهم بارداری