خانمایی که ای یو ای کردین استراحت کردین ؟نیازه ؟

۳ پاسخ

چیشد آبجی لکه بینیت خوب شد جواب ندادی که

بله تا سه روز استراحت مطلق تا ی هفته استراحت نسبی تا هفت روز نرو حموم اگر میری توالت ایرانی زود بشین و پاشو زیاد نشین زیاد زور نده به خودت
نشاسته گل ناشتا با آب ولرم حل کن بخور و مغزیجات بخور

من تاپیک های بقیه رو خوندم
سه روز استراحت مطلق داشتن ، فقط برا دستشویی بلند شدن .بعداز سه روز کارهای روزمره رو انجام دادن ،البته کار سنگین نه

سوال های مرتبط

مامان پسته کوچولو🥰🥰 مامان پسته کوچولو🥰🥰 هفته یازدهم بارداری
مامان دوقلوهام😍😍 مامان دوقلوهام😍😍 هفته شانزدهم بارداری
فاطیما فاطیما قصد بارداری