در بارداری چیا ضرر داره ؟!

۶ پاسخ

توو بارداری باید خیلی ب تغذیت اهمیت بدی
چیزای مفید رو بیشتر بخور تا ک چیزای مضر
مثلا هرروز یک مشت آجیل بخور ، بعدها دلتو میزنه دگ نمیخوای ک بخوری ولی میتونی کامل پودر کنی با شیر مخلوط کنی و بخوری
مخصوصا گردو ، مویز ، بادام ، پسته ، فندق ، اینا خیییییلی مفیده
میوه جات رو اصلا دست کم نگیر ، تا میتونی میوه بخور مخصوصا سیب قرمز ، هندونه رو کمتر بخور چون فشارتو شاید بیاره پایین ، موز رو بیشتر بخور ، همینطور انبه کلا میوه جات رو بخور
دمنوش به هیچ وجه نخور مخصوصا زعفرون ، بابونه ، اگ خواستی بخوری حتما با پزشکت مشورت کن
جگر و دل نخور ، تن ماهی اصصصصصلا نخور چون جیوه و روغن صنعتی داره ولی ماهی بخور
تنقلات هم ک اصلا نخور ، تا میتونی خودتو کنترل کن تا نخوری چیپس و پفک و کرانچی و اینا ضرر داره
بعددددددد ، آها کافئین اصلا نخور ، قهوه ،نسکافه ، انرژی زا ک اصصصصصلا ، حتی چایی ، اگ تونستی نخور
ولی باید مایعات روزی 8 لیوان بخوری ، مث شیر ، آبجوش ، آبمیوه طبیعی ک خودت آبشو بگیری ، میوه هم ک بخوری آب داره خودش
توی سوپ و آش هات از آب قلم استفاده کن

ببین همه اینایی که خانما گفتن ضرر داره
اما بدترینش استرس واضطرابه

جیگرهویج کمش عب نداره کلا عرقیجات گیاهی جات غداهای کنسروی فست فودنوشابه قهوه چیزای شور

یادمه میگفتن کره بادوم زمینی ، بعد زعفران و رازیانه خوب نی

زعفران، زرشک، تن ماهی، جیگر، گلاب اینا نخور
ماهای اول گرمی جات مثل خرما نخور
استراحتت بزار زیاد باشه مشکلی برای جفتت پیش نیاد
پله بالا پایین زیاد نکن
کار سنگین نکن

جگر و زعفران و هویج رو خیلیا نوشته بودن ضرر داره البته در حد کمش طوری نیست

سوال های مرتبط

مامان امیر پاشا مامان امیر پاشا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار ۸ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسته پسر مامان پسته پسر هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیلسا🩷🩷 مامان نیلسا🩷🩷 ۵ ماهگی
مامان هانیل مامان هانیل ۶ ماهگی