نه پیدا کردی بخور نوش جونت☺️
من یکی دوبار خوردم اونم اب میوه شو تو کافیشاپ
سلام کم بخور چون گرمه
من ویارم چند وقت بود ب ملون و پنیر بود خیلی بهم میچسبید ولی چون زیاد میخوردم حالمو بد کرد دیگه کلا نتونستم بخورم
نه عزیزم بخور فقط درحد کم بخور قندش بالاست
وای طالبی مگ هست الان؟؟؟؟دلم خولستتتتتتتتتتتتت
نه ..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.