خانوما ملون ‌یا طالبی ضرر داره بخورم؟؟

۹ پاسخ

نوش جان.هرچیزی کمش ضرر نداره

من الان ی نصفه ملون شیرین و ابدار خوردم 🤕🥹

من خیلی میخورم

من ک مدام میخورم

ن اصلا بی ضرره

صبحونه با پنیر میشه بخوری البته خربزه من شنیدم با پنیر بهتره و باعث خوش اخلاقی نوزاد میشه

آخ هوس کردم 🫠🥲😋😋😋😋

نه نوش جونت

من چندبار خوردم دلدرد شدم کم بخور عزیزم

سوال های مرتبط

مامان خداداد مامان خداداد هفته هفدهم بارداری
مامان بذر‌ امید🌱 مامان بذر‌ امید🌱 هفته سیزدهم بارداری
مامان محمد مهرداد مامان محمد مهرداد هفته هفدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آقا کوچولو🩵💙👼🏻🍼 مامان آقا کوچولو🩵💙👼🏻🍼 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری