سلام خانما شما ملون خوردین
ایا ضرر داره؟؟

۲ پاسخ

من خوردم فقط چون شیرینه رعایت کنید موردی نداره

سلام من هفته ۱۷ احساس میکنم که ترشحم زیاد شده طبیعی هست یا نه؟؟

سوال های مرتبط

مامان بچم مامان بچم ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۸ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیستم بارداری
مامان پسرا🩵🩵 مامان پسرا🩵🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان عدس مامان عدس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آراد مامان آراد ۷ ماهگی