سلام بچه ها خوردن ملون ضرر نداره برای جنین؟؟؟

۱۰ پاسخ

نه عزیزم

عزیزم خوردن ملون در حد تعادل هیچ مشکلی نداره از نظر خود متخصصان تغذیه گهواره

مگه هست؟؟؟ 🙄🙄اگ هست بگو بخرم

نمیدونم بخدا من اون روز سه تا تو یک روز خوردم هنوزم میخوام از یکی از خانما اینجا شنیدم گفت دهانه رحم باز میکنه ترسیدم منتظرم برم دکترم ازش بپرسم خیلی عاشقشمم

میگن کم بخوری بهتره 🤷‍♀️

سلام وای ملون چطوری پیدا کردیییییی

به به فصل همه خوبای روزگار داره میرسه😂🥰 نه نوش جونت هیچی بد نیست فقط زیاده روی نکن چون گرمه ممکنه کهیر بزنی

والا من دوتا کامل خوردم سرچ کردم درموردش چیزی بدی نبود میشد بخوری

بدون فصل نخوری بهتره

یک کوچولو اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته چهلم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان بابا مامان فندق مامان بابا روزهای ابتدایی تولد
مامان بذر‌ امید🌱 مامان بذر‌ امید🌱 هفته سیزدهم بارداری
مامان آراد مامان آراد ۷ ماهگی
مامان hana مامان hana هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گل پسر🩵 مامان گل پسر🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری