نه عزیزم
عزیزم خوردن ملون در حد تعادل هیچ مشکلی نداره از نظر خود متخصصان تغذیه گهواره
مگه هست؟؟؟ 🙄🙄اگ هست بگو بخرم
نمیدونم بخدا من اون روز سه تا تو یک روز خوردم هنوزم میخوام از یکی از خانما اینجا شنیدم گفت دهانه رحم باز میکنه ترسیدم منتظرم برم دکترم ازش بپرسم خیلی عاشقشمم
میگن کم بخوری بهتره 🤷♀️
سلام وای ملون چطوری پیدا کردیییییی
به به فصل همه خوبای روزگار داره میرسه😂🥰 نه نوش جونت هیچی بد نیست فقط زیاده روی نکن چون گرمه ممکنه کهیر بزنی
والا من دوتا کامل خوردم سرچ کردم درموردش چیزی بدی نبود میشد بخوری
بدون فصل نخوری بهتره
یک کوچولو اشکال نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.