طالبی یا ملون تو مضره برام؟؟ اخه خیلی میخورم

۵ پاسخ

بخور ولی زیادیش ضررداره

بله شما بارداری طالبی و ملون هم زیادی شیرینه حواستون باشه قند بارداری نگیرین همه چی به اندازه مناسبه

شوهرم نمیزاره بخورم
یبار خوردم مزه قند می‌داد بوش دیونه میکنه آدمو انقد خوبه
ولی میگن حساسیت زاست

الان مگه هست؟

بخور نوش جونت جای منم بخور

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۸ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آقا کوچولو🩵💙👼🏻🍼 مامان آقا کوچولو🩵💙👼🏻🍼 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۶ ماهگی