بخور ولی زیادیش ضررداره
بله شما بارداری طالبی و ملون هم زیادی شیرینه حواستون باشه قند بارداری نگیرین همه چی به اندازه مناسبه
شوهرم نمیزاره بخورم
یبار خوردم مزه قند میداد بوش دیونه میکنه آدمو انقد خوبه
ولی میگن حساسیت زاست
الان مگه هست؟
بخور نوش جونت جای منم بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.