دخترا هوس میوتون کدوم میوس؟ من از بارداریم گیر دادم به طالبی یا ملون🙃

۲۰ پاسخ

گوگه سبز لیمو ترش توت گریپ فروت

خیار از اول دوس داشتم
الانم هندونه و توت فرنگی

منم هندونه

هندونه🥲

من هوس خاصی ندارم اصلا

خیار و پرتقال😐یه تپه نمکم میریزم روش🤤

پرتقال و کیوی
ملون رو قبلا هم دوس داشتم و هنوزم دارم

اولا خیار بود. الان توت فرنگی

منم همین طالبی 🥹🤤😋

همش خیار خوردم فکر کنم بچم خیار بشه😂😂

توت فرنگی

هندونه واقعا.پرتقال وسیبم میخورم

هندونههه🫠🫠🫠🫠

هندونه و توت فرنگی

منم.ولی هندونه تابستونی شیرین وقرمزآبدار.ولی نیست با خربزه و زردآلو😋😋😋

مال من هر ماه تغیر میکنه ماه اول و دوم پرتقال و کیوی نمک میزدم میخوردم ماه سوم و چهار هم هندونه توت فرنگی .چاقاله و الوچه نمک میزنم و...

گوجه سبز
شلیل
هندوانه

سیب ترش 🤤🤤🤤🤤ملس آب دار با نمکککککککک

هندونه خربزه که فعلا خربزه نیست

ولی اینجا ملون و طالبی میکارن خیلی سم میدن بهش بخاطر همین میترسم بخورم 😞

توت فرنگی با نمک 🥲خیلییییی خوبه

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرم👼🏻 مامان پسرم👼🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان جیگر مامان جیگر هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سوین مامان سوین هفته سی‌وهشتم بارداری