بچها طالبی خوردم خیلی هوس کرده بودم ضررک نداره

۸ پاسخ

اره عزیزم

اوووف طالبی 😋
نوش جونتون

طالبی اومده مگ

نه گلم مفیدم هس به اندازه باشه

نه فکرنکنم میوه کلا هیچکدومش ضرر نداره

ضرر که نداره ولی مگه الان طالبی هست

وا چه ضرری داره منم هوس کردم هرشب فالوده میکنم میخورم

ن بابا تا میتونی بخور

سوال های مرتبط