راسته میگن زایمان پسر سخت تره واسه طبیعی؟؟؟؟؟؟؟؟

۱۵ پاسخ

اتفاقا من برعکس شنیدم

نه اتفاقا پسر زودتر میزایی دختر اروم اروم هستش ولی پسر دو سه تا باد گرم میگیرتت میاد

من خواهرم سر پسرش راحت تر بود

خداروشکر زایمان پسر دوم از پسر اولم متفاوت بود دردش فکر نکنم ربط داشته باشه اما میگن درد دختر چون میگیره بد ول میکنه وپسر وچون یه سره دردت میاد تا موقع زایمان مهلت نمیده اما زایمان پسر رحم گرمه دختر رحم سرده

ن اتفاقا راحتره دختر سخته

من فهمیدم دختر دردش تندتر وتیزتره

منم. شنیدم میگن چون سر پسربزرگتر واسه همین سخت تره

من شنیدم دختر سفت کنده نمیشه

نگووووو🫠🫠🫠

دختر سختع

نه من سر دخترم زایمانم سختر بود تا پسرم

منم شنیدم میگن دختر آسون تره زودتر بدنیا میادولی فعک نکنممم🥲😂

اصن ربطی نداره واقعا

ربطی داره مگه به این چیزا

ن اتفاقا میگن تو پسر چون رحم گرمه راحت تره

سوال های مرتبط