راسته که میگن زایمان دختر راحت تره تازایمان پسر؟

۶ پاسخ

زایمان زایمانه دختر و پسر نداره همه اینا برمیگرده به امادکی بدنی مادر و سایز نوزاد

نه کار نداره همش دروغ اتفاقا من شنیدم پسر راحتتره ولی اعتقادی ندارم

چ‌فرقی داره

والا برا من که اولی پسر بود راحت بود
دومی دختر بود اذیت شدم

من برعکسشو شنیدم

فقط اینو میدونم زایمان اول،مخصوصا طبیعی باشه خیلی سختره

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وچهارم بارداری