۴ پاسخ

نگران نباش آزمایش مشکوک به تیروئید یک هفته بعد از آزمایش اول تکرار میشه اگر تایید بشه به بچه دارو میدن که باید دائم بخوره و تحت نظر دکتر باشه اصلا چیز خطرناکی نیست یکم توجه بیشتری میخواد

بیشتر وقتا تو آزمایش دوم مشکل حل شده نباشه هم دارو میدن چیز خاصی نیس

عزی اگر زایمان زودرس داشته باشید چند بار چک میکنند تا به سنی که باید زایمان میکردید ، من هم یکی از قل هام تا ۲ماه هر هفته میرفتم ازش تست میگرفتن که خدا رو شکر مشکلی نبود نگران نباش

اگه داشته باشه و دارو بخوره نه کنترل میشه و خطری نیس

سوال های مرتبط