مامانا من دارم میرم دکتر برای تشکیل قلب🥲🥲

۷ پاسخ

بسلامتی و دلخوش بگردی عزیزم..
چرا دکتر من گفته باید ۱۰هفته برم سونوقلب؟؟

بسلامتی عزیزم ایشالله که با خبر خوب میای

انشالله با خبر خوب بیای

بسلامتی عزیزم

بسلامتی و دل خوش انشالله همه چی خوب پیش بره دامن همه چشم انتظارا هم سبز بشه

بسلامتی باخبر خوش بیای

بسلامتی عزیزم خوش خبرباشی

سوال های مرتبط