برای ماهم دعا کن 8روز دیگ باید بریم سونو تشکیل 🥲🥲
بسلامتی عزیزم
بسلامتی گلم خداروشکر😍
منم امروز رفتم تشکیل شده بود😭😭🥹🥹😍
مبارک باشه
انشالله صحیح و سالم بدنیا بیاد♥️
خدارو هزارمرتبه شکر واس ما هم دعا کن عزیزم منم دو هفته دیگ قراره برم
بسلامتیییی
بسلامتی عزیزم❤️🫀
بسلامتی 😍
کی رفتی برا سونو گرافی ؟واژینال رفتی؟
بسلامتی خدا برات حفظش کنه
برا ما اقدامی هام دعا کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.