قلب نی نی منم تشکیل شد ،،،
کیا رفتن برای سونو تشکیل قلب ...؟،،،،🎀🥲

۱۰ پاسخ

برای ماهم دعا کن 8روز دیگ باید بریم سونو تشکیل 🥲🥲

بسلامتی عزیزم

بسلامتی گلم خداروشکر😍

منم امروز رفتم تشکیل شده بود😭😭🥹🥹😍

مبارک باشه
انشالله صحیح و سالم بدنیا بیاد♥️

خدارو هزارمرتبه شکر واس ما هم دعا کن عزیزم منم دو هفته دیگ قراره برم

بسلامتیییی

بسلامتی عزیزم❤️🫀

بسلامتی 😍
کی رفتی برا سونو گرافی ؟واژینال رفتی؟

بسلامتی خدا برات حفظش کنه
برا ما اقدامی هام دعا کن

سوال های مرتبط

مامان 🐣🐣 کوچولو مامان 🐣🐣 کوچولو هفته دهم بارداری
مامان دخترم و فندوقم مامان دخترم و فندوقم هفته چهاردهم بارداری
مامان پناه🎀 مامان پناه🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق کوچلو مامان فندق کوچلو هفته دهم بارداری
مامان علیرام مامان علیرام ۶ ماهگی
مامان جوجه🐣🍼 مامان جوجه🐣🍼 هفته بیست‌وهشتم بارداری